سریال ویلای من
متن دلخواه شما
سینمای ایران
شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 20:6 | بازدید : 688 | نوشته ‌شده به دست علی داودی راد | ( نظرات )

کافه سینما- خبر تولید مجموعهی تازهی مهران مدیری، با اعتراض علاقهمندانی که از ناتمام ماندن قهوهی تلخ، گلایهمندند، در کافه سینما، همراه شده است (این جا) و (این جا)؛ سینمادوستانی که معتقدند نتیجه خرید چندین سی دی قهوه تلخ، و اعتماد به سازندگاناش، با ناتمام ماندن مجموعه به باد رفته است. به هر حال این اخبار تازهای است از مجموعهای ویلای من. مجموعهای که قرار است تولید آن به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری به تازگی آغاز شده است.
«ويلاي من» عنوان جديدترين مجموعه نمايش خانگي مهران مديري است که به همراه کارگرداني و بازيگري، در غياب برادران آقاگليان بهعنوان تهيهکنندگان آثار قبلياش، تهيهکنندگي آن را هم خود برعهده گرفتهاست. به گزارش خبرنگار مهر، «قهوه تلخ» عنوان کار قبلي مهران مديري، کارگردان طنز شناخته شده سينما و تلويزيون است که مدتي پيش پخش آن در شبکه نمايش خانگي بدون ارائه قسمتهاي پاياني متوقف شد. تهيهکنندگي اين پروژه برعهده برداران آقاگليان بود که تاکنون درباره دلايل نيمهکاره ماندن اين پروژه سکوت کردهاند. سکوتي که زماني قابل تأمل ميشود که بدانيم براساس شنيدهها مهران مديري بهعنوان کارگردان، سکانس پاياني «قهوه تلخ» را هم تصويربرداري و حتي براي پخش آماده کرده و در اختيار تهيهکنندگان قرار دادهاست. چندي پيش سعيد رجبي فروتن در مقام مدير سابق دفتر همکاريهاي سمعي و بصري و نمايش خانگي وزارت ارشاد درباره مشکلات پيش آمده براي پخش اين مجموعه عنوان کرده بود: قطعا براي ساخت مجموعه جديد توسط تهيهکنندگان «قهوه تلخ» با آنها برخورد خواهد شد. با اين وجود مهران مديري ميتوانست کار جديد خود را در شبکه خانگي بدون هيچ مشکلي آغاز کند. «ويلاي من» عنوان مجموعه تازه اين کارگردان و بازيگر طنز سينما و تلويزيون است که اينبار شخصا تهيهکنندگي آن را برعهده گرفتهاست تا خود پاسخگوي کليه فرازوفرودهاي احتمالي آن باشد. اين در حالي است که پيش از اين برخي رسانهها شرکت گلرنگ را بهعنوان تهيهکننده اين مجموعه معرفي کرده بودند. «ويلاي من» هم اکنون در مرحله نگارش فيلمنامه و پيش توليد قرار دارد و به زودي مقابل دوربين خواهد رفت.


 




داستان «ويلاي من» درباره پيرمردي 90 ساله و پولدار است که قرار است بهزودي فوت کند. وي هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادي از آنها در خارج از کشور حضور دارند، ميخواهند به نوعي بر سر پيرمرد کلاه بگذارند و سرمايه او را بالا بکشند. در اين ميان يکي از فرزندان که در ايران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار ميرود با ديگر خواهران و برادران همراه نميشود و حتي پدر را هم در اين راه کمک ميکند. از بازيگران اين مجموعه ميتوان به همراهان قبلي مديري مانند سيامک انصاري، هادي کاظمي، برزو ارجمند، اليکا عبدالرزاقي و رضا نيکخواه اشاره کرد. چهرههاي تازهاي چون اميرکاوه آهنينجان و آتنه فقيه نصيري نيز در اين مجموعه به عنوان بازيگر حضور خواهند داشت. مهران مديري خود نيز از بازيگران «ويلاي من» خواهد بود. هم اکنون خشايار الوند و اميرمهدي ژوله که پيش از اين نگارش «قهوه تلخ» را هم برعهده داشتند، مشغول نگارش فيلمنامه «ويلاي من» هستند. پخش اين مجموعه نيز که قرار است همزمان با تصويربرداري وارد بازار شود، توسط شرکت پخش گلرنگ انجام ميشود. برخي گمانهزنيها حاکي از اين بود که مجموعه «ويلاي من» با سريال 50 قسمتياي که قرار بود مهران مديري با موضوع اصلاح الگوي مصرف براي شبکه سوم سيما بسازد، ارتباط دارد و حتي ممکن است همان سريال در قالب شبکه خانگي توليد شود اما اين موضوع توسط يکي از اعضاي گروه «ويلاي من» تکذيب شد و وي تاکيد کرد اين سريال هيچ ارتباطي با آن مجموعه تلويزيوني ندارد.
مجموعههاي تلويزيوني «پاورچين»، «نقطهچين»، «باغ مظفر»، «شبهاي برره» و «قهوهتلخ» از مهمترين همکاريهاي مشترک مهران مديري با برادران آقاگليان تا به امروز بودهاست.
هم اکنون فصل سوم «قلب يخي» با بازي مهران مديري و کارگرداني سامان مقدم در شبکه خانگي ارائه شدهاست.





:: برچسب‌ها: سریال ویلای من ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب